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Consumer culture theory in Asia : history and contemporary issues

edited by Yuko Minowa and Russell Belk ; : hbk. -- Routledge, 2022. -- (Routledge frontiers in the development of international business, management and marketing / series editors, Marin Marinov and Svetla Marinova ; 8). <BB40305708>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 資料形態 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約 仮想本棚
0001 : hbk 御殿山 2F_新着図書 675.2/Mi47 2000280178 図書 貸出可 貸出中 2026/1/21 0件
No. 0001
巻号 : hbk
所蔵館 御殿山
配置場所 2F_新着図書
請求記号 675.2/Mi47
資料ID 2000280178
資料形態 図書
禁帯出区分 貸出可
状態 貸出中
返却予定日 2026/1/21
予約 0件
仮想本棚

書誌詳細

標題および責任表示 Consumer culture theory in Asia : history and contemporary issues / edited by Yuko Minowa and Russell Belk
出版・頒布事項 New York : Routledge , 2022
形態事項 xix, 273 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9780367629496
書誌構造リンク Routledge frontiers in the development of international business, management and marketing / series editors, Marin Marinov and Svetla Marinova <BB40305707> 8//a
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BC10517441
本文言語コード 英語
著者標目リンク Minowa, Yuko <>
著者標目リンク Belk, Russell W. <AU20029187>
分類標目 LCC:HF5415.33.A78
分類標目 DC23:658.8/342095
分類標目 DC:658.83
件名標目等 Consumer behavior -- Asia
件名標目等 Consumption (Economics) -- Asia