関西外国語大学図書館学術情報センター

Analysing discourses in teacher observation feedback conferences

Fiona Copland and Helen Donaghue ; : hbk. -- Routledge, 2021. -- (Routledge studies in applied linguistics). <BB40279683>
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 資料形態 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約 仮想本棚
0001 : hbk 中宮図 2F一般洋書 830.7/C87 0005097941 図書 貸出可 0件
No. 0001
巻号 : hbk
所蔵館 中宮図
配置場所 2F一般洋書
請求記号 830.7/C87
資料ID 0005097941
資料形態 図書
禁帯出区分 貸出可
状態
返却予定日
予約 0件
仮想本棚

書誌詳細

標題および責任表示 Analysing discourses in teacher observation feedback conferences / Fiona Copland and Helen Donaghue
出版・頒布事項 New York, NY : Routledge , 2021
形態事項 218 p. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9780815395034
書誌構造リンク Routledge studies in applied linguistics <BB40248988>//a
その他の標題 異なりアクセスタイトル:Analyzing discourses in teacher observation feedback conferences
内容著作注記 Introduction
内容著作注記 Linguistic ethnography
内容著作注記 Purpose
内容著作注記 Genre
内容著作注記 Face
内容著作注記 Identity
内容著作注記 Power
内容著作注記 Agency
内容著作注記 Dialogism
内容著作注記 Conclusion
注記 Includes bibliographical references and index
注記 Summary: "This volume focuses on the post-observation feedback conference, a common feature of teacher education programs, and highlights the importance of such talk in the development and evaluation of teachers and other professionals"-- Provided by publisher
学情ID BC08021691
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Copland, Fiona, 1962- <AU20072895> author
著者標目リンク Donaghue, Helen <AU20083004> author
分類標目 LCC:LB1707
分類標目 DC23:370.711
件名標目等 Teachers -- Training of
件名標目等 Observation (Educational method)
件名標目等 Peer review
件名標目等 Effective teaching