関西外国語大学図書館学術情報センター

Social theory for teacher education research : beyond the technical-rational

edited by Kathleen Nolan and Jennifer Tupper ; : hardback. -- Bloomsbury Academic, 2019. -- (Social theory and methodology in education research / edited by Mark Murphy). <BB40264992>
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 資料形態 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約 仮想本棚
0001 : hardback 中宮図 2F一般洋書 373.7/N93 0004956059 図書 貸出可 0件
No. 0001
巻号 : hardback
所蔵館 中宮図
配置場所 2F一般洋書
請求記号 373.7/N93
資料ID 0004956059
資料形態 図書
禁帯出区分 貸出可
状態
返却予定日
予約 0件
仮想本棚

書誌詳細

標題および責任表示 Social theory for teacher education research : beyond the technical-rational / edited by Kathleen Nolan and Jennifer Tupper
出版・頒布事項 London : Bloomsbury Academic , 2020 [i.e. 2019]
形態事項 xvi, 271 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : hardback
ISBN 9781350086395
書誌構造リンク Social theory and methodology in education research / edited by Mark Murphy <BB40264991>//a
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BB28934419
本文言語コード 英語
著者標目リンク Nolan, Kathleen T., 1963- <AU20075945> editor
著者標目リンク Tupper, Jennifer <AU20075947> editor
分類標目 LCC:LB1707
分類標目 DC23:370.711
件名標目等 Teachers -- Training of -- Philosophy
件名標目等 Teachers -- Training of -- Research