関西外国語大学図書館学術情報センター

Mobilising teacher researchers : challenging educational inequality

edited by Ann Childs and Ian Menter ; : hbk. -- Routledge, 2018. <BB40253865>
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 資料形態 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約 仮想本棚
0001 : hbk 中宮図 2F一般洋書 372.33/C45 0004800030 図書 貸出可 0件
No. 0001
巻号 : hbk
所蔵館 中宮図
配置場所 2F一般洋書
請求記号 372.33/C45
資料ID 0004800030
資料形態 図書
禁帯出区分 貸出可
状態
返却予定日
予約 0件
仮想本棚

書誌詳細

標題および責任表示 Mobilising teacher researchers : challenging educational inequality / edited by Ann Childs and Ian Menter
出版・頒布事項 London : Routledge , 2018
形態事項 xi, 236 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9781138064607
注記 "This book emerges from a major innovative project carried out in England during 2013-2015. The project was called Closing the gap: test and learn."
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BB2559798X
本文言語コード 英語
著者標目リンク Childs, Ann <AU20070920> editor
著者標目リンク Menter, Ian, 1949- <AU20070921> editor
分類標目 LCC:LB1028.24
分類標目 DC23:370.72
件名標目等 Action research in education -- England
件名標目等 Academic achievement -- England
件名標目等 Educational equalization -- England
件名標目等 Children with social disabilities -- Education -- England