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Spreadable media : creating value and meaning in a networked culture

Henry Jenkins, Sam Ford, & Joshua Green ; : cloth. -- New York University Press, 2013. -- (Postmillennial pop / general editors, Karen Tongson and Henry Jenkins). <BB40205230>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 資料形態 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約 仮想本棚
0001 : cloth 中宮図 2F一般洋書 361.54/Sp7 0004540271 図書 貸出可 0件
No. 0001
巻号 : cloth
所蔵館 中宮図
配置場所 2F一般洋書
請求記号 361.54/Sp7
資料ID 0004540271
資料形態 図書
禁帯出区分 貸出可
状態
返却予定日
予約 0件
仮想本棚

書誌詳細

標題および責任表示 Spreadable media : creating value and meaning in a networked culture / Henry Jenkins, Sam Ford, & Joshua Green
出版・頒布事項 New York : New York University Press , c2013
形態事項 xv, 351 p. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 9780814743508
書誌構造リンク Postmillennial pop / general editors, Karen Tongson and Henry Jenkins <BB40205229>//a
注記 Includes bibliographical references (p. 313-331) and index
学情ID BB11627572
本文言語コード 英語
著者標目リンク Jenkins, Henry <AU20053306>
著者標目リンク Ford, Sam <>
著者標目リンク Green, Joshua <>
分類標目 LCC:P94.6
分類標目 DC23:302.23
件名標目等 Mass media and culture
件名標目等 Mass media and technology
件名標目等 Mass media -- Social aspects
件名標目等 Social media