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A master class in brand planning : the timeless works of Stephen King

edited by Judie Lannon, Merry Baskin. -- Repr. with corrections. -- John Wiley & Sons, 2008. <BB40151956>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 資料形態 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約 仮想本棚
0001 中宮図 2F一般洋書 675/Ki43 0004077908 図書 貸出可 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 中宮図
配置場所 2F一般洋書
請求記号 675/Ki43
資料ID 0004077908
資料形態 図書
禁帯出区分 貸出可
状態
返却予定日
予約 0件
仮想本棚

書誌詳細

標題および責任表示 A master class in brand planning : the timeless works of Stephen King / edited by Judie Lannon, Merry Baskin
版事項 Repr. with corrections
出版・頒布事項 Chichester, West Sussex, England ; Hoboken, NJ : John Wiley & Sons , 2008, c2007
形態事項 xliii, 351 p. : ill. ; 26 cm
巻号情報
ISBN 9780470517918
注記 A selection of King's papers published during the past 30 years, with commentaries by current marketing practitioners
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BB06809912
本文言語コード 英語
著者標目リンク *King, Stephen, 1931-2006 <AU20042603>
著者標目リンク Lannon, Judie <>
著者標目リンク Baskin, Merry <>
分類標目 LCC:HF5415.1255
分類標目 DC22:658.8/27
件名標目等 Branding (Marketing) -- Management
件名標目等 New products
件名標目等 Brand name products
件名標目等 Advertising -- Management
件名標目等 Marketing research