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Go figure! : new directions in advertising rhetoric

Edward F. McQuarrie and Barbara J. Phillips, editors. -- M.E. Sharpe, 2008. <BB40087765>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 資料形態 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約 仮想本棚
0001 中宮図 2F一般洋書 674/Ma23 0003548551 図書 貸出可 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 中宮図
配置場所 2F一般洋書
請求記号 674/Ma23
資料ID 0003548551
資料形態 図書
禁帯出区分 貸出可
状態
返却予定日
予約 0件
仮想本棚

書誌詳細

標題および責任表示 Go figure! : new directions in advertising rhetoric / Edward F. McQuarrie and Barbara J. Phillips, editors
出版・頒布事項 Armonk, N.Y. : M.E. Sharpe , c2008
形態事項 330 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9780765618016
内容著作注記 Advertising rhetoric / Edward F. McQuarrie and Barbara J. Phillips
内容著作注記 Rediscovering theory / Eric D. DeRosia
内容著作注記 Rhetrickery and rhetruth in soap operas / Barbara B. Stern
内容著作注記 What the symbol can't, the icon can / Val Larsen
内容著作注記 A model of the cognitive and emotional processing of rhetorical works in advertising / Bruce A. Huhmann
内容著作注記 The dark side of openness for consumer response / Paul Ketelaar, Marnix S. van Gisbergen, and Johannes W.J. Beentjes
内容著作注記 Inspecting the unexpected / Mark A. Callister and Lesa A. Stern
内容著作注記 The case for a complexity continuum / Tina M. Lowrey
内容著作注記 Pictorial and multimodal metaphor in commercials / Charles Forceville
内容著作注記 Reading pictures / Kai-Yu Wang and Laura A. Peracchio
内容著作注記 Classifying visual rhetoric / Alfons Maes and Joost Schilperoord
内容著作注記 A visit to the rhetorician's workbench / Edward F. McQuarrie
内容著作注記 Visual analysis of images in brand culture / Jonathan E. Schroeder
内容著作注記 Expanding rhetoric / Linda M. Scott
注記 Includes bibliographical references and index
注記 HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0720/2007022322.html Information=Table of contents only
学情ID BA86449628
本文言語コード 英語
著者標目リンク McQuarrie, Edward F. <AU20028023>
著者標目リンク Phillips, Barbara J., 1966- <AU20028024>
分類標目 LCC:P301.5.A38
分類標目 DC22:808/.066659
件名標目等 Rhetoric
件名標目等 Visual communication
件名標目等 Advertising -- Language