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Good to great and the social sectors : why business thinking is not the answer

Jim Collins. -- Random House Business Books, 2006. <BB40157935>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 資料形態 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約 仮想本棚
0001 中宮図 2F一般洋書 335.2/C84 0004174367 図書 貸出可 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 中宮図
配置場所 2F一般洋書
請求記号 335.2/C84
資料ID 0004174367
資料形態 図書
禁帯出区分 貸出可
状態
返却予定日
予約 0件
仮想本棚

書誌詳細

標題および責任表示 Good to great and the social sectors : why business thinking is not the answer / Jim Collins
出版・頒布事項 London : Random House Business Books , 2006
形態事項 35 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9781905211326
その他の標題 異なりアクセスタイトル:Good to great and the social sectors : a monograph to accompany good to great : why some companies make the leap ... and others don't
注記 Includes bibliographical references (p. [36])
学情ID BA83264058
本文言語コード 英語
著者標目リンク Collins, James C. (James Charles), 1958- <AU10088285>