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Creating images and the psychology of marketing communication

edited by Lynn R. Kahle & Chung-Hyun Kim ; : cloth. -- Lawrence Erlbaum Associates, 2006. -- (Advertising and consumer psychology). <BB40153017>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 資料形態 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約 仮想本棚
0001 : cloth 中宮図 2F一般洋書 675.2/Ka19 0004135799 図書 貸出可 0件
No. 0001
巻号 : cloth
所蔵館 中宮図
配置場所 2F一般洋書
請求記号 675.2/Ka19
資料ID 0004135799
資料形態 図書
禁帯出区分 貸出可
状態
返却予定日
予約 0件
仮想本棚

書誌詳細

標題および責任表示 Creating images and the psychology of marketing communication / edited by Lynn R. Kahle & Chung-Hyun Kim
出版・頒布事項 Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates , 2006
形態事項 xxxv, 405 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 0805852166
書誌構造リンク Advertising and consumer psychology <BB40153684>//a
注記 Includes bibliographical references and indexes
学情ID BA76525286
本文言語コード 英語
著者標目リンク Kahle, Lynn R. <AU20043083>
著者標目リンク Kim, Chʿung-hyŏn <>
分類標目 LCC:HF5415.32
分類標目 DC22:658.8/343
件名標目等 Consumers' preferences -- Cross-cultural studies
件名標目等 Consumer behavior -- Cross-cultural studies
件名標目等 Imagery (Psychology)
件名標目等 Brand choice
件名標目等 Attachment behavior
件名標目等 Communication in marketing
件名標目等 Image (Psychology)