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Satisfaction : how every great company listens to the voice of the customer
Chris Denove and James D. Power. -- Portfolio, 2006. <BB40151982>
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Satisfaction : how every great company listens to the voice of the customer
Chris Denove and James D. Power. -- Portfolio, 2006. <BB40151982>
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所蔵館
配置場所
請求記号
資料ID
資料形態
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約
仮想本棚
0001
中宮図
2F一般洋書
675/D59
0004078164
図書
貸出可
0件
No.
0001
巻号
所蔵館
中宮図
配置場所
2F一般洋書
請求記号
675/D59
資料ID
0004078164
資料形態
図書
禁帯出区分
貸出可
状態
返却予定日
予約
0件
仮想本棚
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書誌詳細
標題および責任表示
Satisfaction : how every great company listens to the voice of the customer / Chris Denove and James D. Power
出版・頒布事項
New York : Portfolio , 2006
形態事項
xxi, 266 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN
1591841097
注記
Includes index
学情ID
BA75734815
本文言語コード
英語
著者標目リンク
*Denove, Chris <>
著者標目リンク
Power, James D. <>
分類標目
LCC:HF5415.335
分類標目
DC22:658.8/343
件名標目等
Consumer satisfaction
件名標目等
Marketing research
件名標目等
Customer relations
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