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The future of competition : co-creating unique value with customers

C.K. Prahalad, Venkat Ramaswamy. -- Harvard Business School Press, 2004. <BB40268518>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 資料形態 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約 仮想本棚
0001 御殿山 2F欧文研究書 336/P88 2000047833 図書 貸出可 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 御殿山
配置場所 2F欧文研究書
請求記号 336/P88
資料ID 2000047833
資料形態 図書
禁帯出区分 貸出可
状態
返却予定日
予約 0件
仮想本棚

書誌詳細

標題および責任表示 The future of competition : co-creating unique value with customers / C.K. Prahalad, Venkat Ramaswamy
出版・頒布事項 Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c2004
形態事項 xiii, 257 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 1578519535
内容著作注記 The co-creation of value
内容著作注記 Building blocks of co-creation
内容著作注記 The co-creation experience
内容著作注記 Experience innovation
内容著作注記 Experience personalization
内容著作注記 Experience networks
内容著作注記 The market as a forum
内容著作注記 Creating new strategic capital
内容著作注記 Manager as consumer
内容著作注記 Rapid knowledge creation
内容著作注記 Strategy as discovery
内容著作注記 Building new capabilities for the future
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA65484201
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Prahalad, C. K. <AU20032798>
著者標目リンク Ramaswamy, Venkatram <AU20041294>
分類標目 LCC:HD41
分類標目 DC22:658.4
件名標目等 Competition
件名標目等 Customer relations
件名標目等 Customer services
件名標目等 Strategic planning
件名標目等 Economic value added
件名標目等 Success in business