関西外国語大学図書館学術情報センター

Losing our language : how multicultural classroom instruction is undermining our children's ability to read, write, and reason

Sandra Stotsky. -- Free Press, 1999. <BB00103457>
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 資料形態 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約 仮想本棚
0001 中宮図 2F一般洋書 373/St7 0002648580 図書 貸出可 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 中宮図
配置場所 2F一般洋書
請求記号 373/St7
資料ID 0002648580
資料形態 図書
禁帯出区分 貸出可
状態
返却予定日
予約 0件
仮想本棚

書誌詳細

標題および責任表示 Losing our language : how multicultural classroom instruction is undermining our children's ability to read, write, and reason / Sandra Stotsky
出版・頒布事項 New York : Free Press , c1999
形態事項 xix, 316 p. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0684849615
注記 Includes bibliographical references (p. 285-309) and index
学情ID BA44447761
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Stotsky, Sandra <>
分類標目 LCC:LB1573
分類標目 DC21:306.43
件名標目等 Reading (Elementary) -- Social aspects -- United States
件名標目等 Multicultural education -- United States
件名標目等 Educational sociology -- United States