関西外国語大学図書館学術情報センター

Two approaches to teaching syntax

by Marshall L. Brown, Elmer G. White [and] Edward B. Jenkinson. -- Indiana University Press, 1967. -- (Indiana University English curriculum study series). <BB00052392>
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 資料形態 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約 仮想本棚
0001 御殿山 2F欧文研究書 835.9/B77t 0000118833 図書 貸出可 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 御殿山
配置場所 2F欧文研究書
請求記号 835.9/B77t
資料ID 0000118833
資料形態 図書
禁帯出区分 貸出可
状態
返却予定日
予約 0件
仮想本棚

書誌詳細

標題および責任表示 Two approaches to teaching syntax / by Marshall L. Brown, Elmer G. White [and] Edward B. Jenkinson
出版・頒布事項 Bloomington : Indiana University Press , [1967]
形態事項 xiv, 239 p : ill. ; 22 cm
書誌構造リンク Indiana University English curriculum study series <BB00002570>//a
内容著作注記 The grammar of English sentences; an approach to syntax for teachers of talented and average students in grades seven through nine / by M.L. Brown and E.G. White, with E.B. Jenkinson
内容著作注記 On teaching basic sentence patterns to slow-learning students in grades seven through eleven / by E.B. Jenkinson
学情ID BA23181484
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Brown, Marshall L. <>
著者標目リンク White, Elmer G. <>
著者標目リンク Jenkinson, Edward B. <>
分類標目 LCC:PE1066
分類標目 DC:425/.07
件名標目等 English language -- Study and teaching (Secondary)
件名標目等 Slow learning children